דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות או לא להיות זאת השאלה 

מאת    [ 13/03/2008 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 2842 פעמים ]

להתחתן או לא , מה יצא לי מזה - מה אני צריכה שמישהו יגיד לי מה לעשות? כן...  אני אוהבת אותו מאוד . אבל נוח לי שכל אחד בפינה שלו. ככה מגוללת בפניי  אישה יקרה לליבי.מה את אומרת היא שואלת אותי? למחרת מתקשר אליי דרור חברי היקר ושואל איך את? אנחנו משוחחים על הבית החדש והילדים, השיחה מהר עוברת אליו ובנשימה עבה הוא מספר לי שהוא ומיכל עדיין יחד , אבל כל אחד בפינה שלו , הוא מאוד אוהב אותה והיא אותו ואז דרור מגלה לי סוד ואומר , את יודעת האמת שזה מזה נוח , מי צריך להתחתן בכלל. ואז באה השאלה , ומה את אומרת על זה?המקריות המופלאה של הייקום מבקשת אותי להגדיר מחדש את רצונותיי אל מול שאלתם, החלטתי לכתוב תשובה עבורי ולשלוח להם במייל.העולם נברא בשניים- סוף נקודה.
חשבתי שזה מספיק , שזה אומר הכל למה לי להתאמץ ולחשוב מעבר לזה. החלטתי להרגע , למצוא תנוחה יותר מכובדת לגופי שהגיב ממש בעוצמה לחבריי. תנוחה מכובדת למחשבת הבריאה שהביאה אותי לעולם בגוף של אישה. שאלתי מה תפקיד הגוף הזה בנשיותו אם לא להיות אשת איש יושבת ביתה, בינתי אינה מנועה ממני , החופש שלי הוא במילוי תפקידיי כאישה וכרעייה, אני רואה במילוי תפקידי מילוי של אור והשפעה , הנוחות היא בכך שאני מכוונת למעשה הנכון, לעמוד בפינה שלי , זה עונש כי שם אני לא מתפתחת , אני נענשת בבדידותי.אף אחד לא אומר לי מה לעשות , העשייה היא פועל יוצא של הכרה בבוראי ובייעודי.להתחתן זו לא שאלה של מה שכרי, זאת התורה וזו שכרה -ללא שאלה שמקיימת אותה , אני יודעת את יוצרי וחיה בעולמו את עולמי. ההתלבטות לכשעצמה מורה על חוסר מקום שהאמת היא היא דרגתו.
מדוע כל כך הרבה אנשים היום מחפשים את הנוחות , את הפינות ואת האהבה הבלתי אפשרית , האם אין זה שלט של אין כניסה. ואולי זהו תמרור עצור אחד גדול. מצוות "ואהבת... בכל ללבבך ובכל מעודך... חלה עלינו באהבתנו את הבורא ואת הבריה
נכון יקיריי אהבה היא החובה שפטורה ממס , "עבדי הזמן עבדי עבדים הם , עבד השם הוא לעולם חופשי".החופש הוא בחובה בקשר בבנייתו בחיזוקו. בפרשת תרומה כתוב " ועשו לי משכן ושכנתי בתוכם" ב י ח ד ... ועשו , מצוות העשייה לא המחשבה ההתלבטות , הנוחות , ושכנתי אני השכינה בתוכך תמיד לא לרגע , אתם העושים ואני השוכן . הבורא ענה למשה בקריעת ים סוף "מה תזעק אליי" ואני זועקת חבריי היקרים. מה אומר ...
אני אין לי מה לומר , נוכל להמשיך ולהמציא עולמות על גבי עולמות , אף אחד מהם אינו בר קיימא, מכיון שהעולם מעולם ועד עולם. אני יכולה להזמין אתכם להביט בעולמנו בטבע . ראיתם עץ שעובר דירה , כי לא נוח לו עם העצים השכנים, או פרח שהאדמה ממנה הוא יצא עוקר את עצמו ומחפש אדמה חדשה. ראיתם זרעים באדמה שאומרים למיים לא תודה אנחנו רוצים דיאט קולה. ראיתם  עלים שצורחים על העץ שהוא שמן וצריך מיד לרדת במשקל? בעולמנו זה מה שקורה כלום לא מספיק וטוב , וכל אחד חושב שהוא מגלה את אמריקה והנה אמריקה כבר כאן  בתוכנו , ואנחנו לומדים להיות כמו... לומדים להשתוות בצורה עם השונה במקום עם הבורא.
כולם מדברים על אהבה וזוגיות , זוהי תעשייה מאוד מפותחת , כשאליי באים לטיפול אני מנסה לברר  האם הזוג יודע את חובתו בטרם חסדו, האם החלום הוא כסף וילדים מותגים , או נשמה מותגת.
האם הם מוכנים להתחייב לחופה ולקידושין , להתחייב ולהתקדש , להפוך את החובה לקדושה משותפת , ללא תנאים רק להיטיב האחד עם השני , להתנהג כמו הבורא ולבנות משכן דרך אותה התחייבות -מקום לאור , הדבק שיאחד אותם - אור אין סוף. זאת כוונת הבריאה , יצירה משותפת , המשכיות מודעת דור חדש של חזון ומעשה הולדה ברוכה מכוונת מטרה.
אני אוהב אותך , זו לא מילה , זו התחייבות . אהבה זו לא כותרת בעיתון זוהי מערכת הפעלה של ייקום שלם, לא ניתן למדוד לשקול ולהעריך , וכל המרבה הרי זה משובח.
יקיריי התחייבו לאמת ומצאו חופש, הכניסו רגל למיים והים ייפתח, צאו מהפינות וגלו עולמות, התחתנו והביאו לעולם כח חדש שינהיג  את העולם  באהבה.  בקשו , "אם תבקש יימצא לך"   בקשו את הטוב ביותר עבור העולם , את האיש שיכול גם הוא לבקש  וביחד תענו. מעמד החופה פותח רקיעים  מחבר שמים וארץ , איזה מעשה ראוי להעשות.
רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב